جمعه 30 شهریور 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611949
  • 30 شهریور 1403
  • 10:40
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
اجرای باند دوم مسیر آرامستان «بهشت کریمان»/ تأمین آب و روشنایی آرامستان

شهردار کرمان خبر داد:

اجرای باند دوم مسیر آرامستان «بهشت کریمان»/ تأمین آب و روشنایی آرامستان

شهردار کرمان، از اجرای باند دوم مسیر آرامستان «بهشت کریمان»، تا پایان سال‌جاری خبر داد.

به گزارش کرنا، محسن تویسرکانی، ضمن تشکر از همراهی دکتر فداکار، استاندار کرمان و دکتر مصطفی آیت‌اللهی موسوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، در رابطه با موضوعات شهری، به برگزاری نشستی در دفتر دکتر آیت‌اللهی موسوی، با موضوع تعیین‌تکلیف مسیر دسترسی و امور زیربنایی آرامستان «بهشت کریمان» اشاره کرد و گفت: در این نشست در رابطه با اجرای باند دوم مسیر آرامستان «بهشت کریمان» و تأمین آب شُرب و روشنایی این آرامستان تصمیم‌گیری شد.

وی ضمن تشکر از تعامل و همکاری مدیران راه و شهرسازی استان، راهداری استان، شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت توزیع نیروی برق شمال استان، در ابعاد مختلف، با شهرداری کرمان گفت: در این جلسه که با پیگیری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور نمایندگان شهرداری، اداره‌کل راه و شهرسازی، اداره‌کل راهداری و شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق شمال استان برگزار شد، مقرر شد شهرداری کرمان تا پایان مهرماه امسال، نسبت به تهیه نقشه‌های باند دوم مسیر مذکور اقدام کند‌

شهردار کرمان، با اشاره به تعهد اداره‌کل راه و شهرسازی استان، مبنی بر اجرای باند دوم مسیر آرامستان «بهشت کریمان» گفت: در این جلسه مقرر شد اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان، از آذرماه سال‌جاری، تا کیلومتر پنج جاده آرامستان «بهشت کریمان» (تا محل سایت نهضت ملی مسکن) را زیرسازی و آسفالت کند.

تویسرکانی افزود: همچنین مقرر شد از کیلومتر پنج تا کیلومتر ۱۰ این جاده، توسط اداره‌کل راهداری زیرسازی شود و در ادامه، شهرداری نسبت به آسفالت مسیر اقدام کند.

وی با اشاره به تأمین آب شُرب آرامستان «بهشت کریمان» گفت: شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، متعهد شد نسبت به اختصاص آب شُرب این آرامستان، به میزان دو لیتر بر ثانیه، اقدام کند.

شهردار کرمان افزود: شرکت آب و فاضلاب، طبق اعلام نیاز شهرداری، نسبت به تأمین آب مورد نیاز آرامستان «بهشت کریمان» تا حداکثر دو لیتر بر ثانیه اقدام خواهد کرد؛ ضمن اینکه عملیات خاکی و حفاری اجرای شبکه، برعهده شهرداری خواهد بود.

تویسرکانی ادامه داد: تأمین روشنایی این آرامستان نیز، حسب پیگیری شهرداری و تهیۀ انشعاب، برعهدۀ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان قرار گرفت.

0