پنج شنبه 29 شهریور 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611946
  • 28 شهریور 1403
  • 13:07
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
ضرورت هوشمندسازی انبارهای شهرداری کرمان

شهردار کرمان تأکید کرد:

ضرورت هوشمندسازی انبارهای شهرداری کرمان

شهردار کرمان، بر هوشمندسازی انبارهای شهرداری کرمان تأکید کرد.

به گزارش کرنا، محسن تویسرکانی، در نشستی که با حضور برخی از اعضای شورای اسلامی، معاون مالی و اقتصادی شهردار و مشاور شهردار در امور مالی و اقتصادی برگزار شد، به بازدید از انبارهای شهرداری کرمان اشاره کرد و گفت: در بازدید از انبارهای شهرداری، متوجه ابهاماتی شدم، که باید برطرف شود.

وی با تأکید بر اصلاح ساختار انبارهای شهرداری کرمان، ایجاد تحول و شفافیت در حوزۀ انبارداري را ضروری دانست و گفت: وقتی یک سیستم شفاف حاکم باشد، اشتباه سهوی و عمدی کمتر خواهد شد.

محمدرضا کمساری، نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست گفت: ساماندهی انبارهای شهرداری، از مواردی بود که از ابتدای شروع به‌کار شورا دنبال می‌کردیم؛ بنابراین، این اقدام باید با جدیت استمرار داشته باشد تا به نقطه مطلوب برسد.

محمد امینی‌زاده، رییس کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر کرمان هم، بر وجود برنامه زمانبندی برای ساماندهی و هوشمندسازی انبارها تأکید کرد.

محمدامین شمسی، رییس کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان نیز، متمرکزکردن و هوشمندسازی انبارهای شهرداری کرمان را مورد تأکید قرار داد.

در این نشست، محمدرضا امیرزاده، مشاور شهردار در امور مالی و اقتصادی و رامین امیرمداح، معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان نیز، به برخی اقداماتی که تاکنون در حوزۀ ساماندهی انبارهای شهرداری کرمان رقم خورده، اشاره کردند.

همچنین در پایان این نشست، شهردار کرمان، از «حسین کارگر»، از همکاران شهرداری کرمان که تاکنون در در زمینه ساماندهی انبارهای شهرداری تلاش کرده، با اعطای لوح تقدیر، قدردانی کرد.

15.6257