پنج شنبه 29 شهریور 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611944
  • 28 شهریور 1403
  • 09:16
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
استقبال از ماه مهر با آماده‌سازی محدوده مدارس/ نصب المان‌ با موضوعیت تحصیل در معابر اصلی منطقه دو

شهردار منطقه دو کرمان خبر داد:

استقبال از ماه مهر با آماده‌سازی محدوده مدارس/ نصب المان‌ با موضوعیت تحصیل در معابر اصلی منطقه دو

شهردار منطقه دو کرمان، از آماده‌سازی معابر و محدودۀ اطراف مدارس، و نصب تعدادی المان‌ با موضوعیت تحصیل در معابر اصلی منطقه دو، با هدف استقبال از ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش کرنا، علی رحیمی‌راد، با اشاره به نزدیک‌شدن به سال تحصیلی جدید و فصل بازگشایی مدارس افزود: اقدامات مختلف خدمات‌شهری، به همت نیروهای این حوزه، در طول سال در حال انجام است، اما به‌دلیل نزدیک‌شدن به ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس، این اقدامات از هفته گذشته به‌صورت جدی‌تر در معابر و خیابان‌های منتهی به مدارس، اجرا می‌شود.

وی، از شست‌وشوی معابر، رنگ‌آمیزی جدول‌ها، شست‌وشوی دیوارهای مدارس، هرس و بازپیرایی درختان و جمع‌آوری خاک‌و‌نخاله‌ها، به‌ویژه از معابر و خیابان‌های منتهی به مدارس، به‌عنوان بخشی از خدمات یادشده، نام برد.

شهردار منطقه دو کرمان، در ادامه، از فعالیت‌های مختلف عمرانی، ازجمله لکه‌گیری جدول‌ها، ترمیم و لکه‌گیری آسفالت در معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی در سطح منطقه دو خبر داد و افزود: المان هوایی با موضوعیت مدرسه و تحصیل در معابر اصلی سطح منطقه مستقر خواهد شد.

رحیمی‌راد، با بیان اینکه تاکنون بعضی از مسائل و مشکلات مدارس متقاضی درخصوص شست‌وشو، هرس درختان و لکه‌گیری آسفالت محوطه انجام شده است، خاطرنشان کرد: این منطقه آمادگی همکاری با دیگر مدارس متقاضی را درخصوص رفع مسائل و مشکلات یادشده دارد.

0