پنج شنبه 24 مهر 1404
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9612915
  • 24 مهر 1404
  • 12:24
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
افزایش قابل توجه رضایت‌مندی مراجعین با ارائه خدمات شهرداری کرمان در دفاتر پیشخوان دولت

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان خبر داد:

افزایش قابل توجه رضایت‌مندی مراجعین با ارائه خدمات شهرداری کرمان در دفاتر پیشخوان دولت

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان، از افزایش قابل توجه رضایتمندی مراجعین، با ارائه خدمات شهرداری کرمان در دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.

به گزارش کرنا، وحید خطیبی، در جلسه مدیران و معاونین سازمان‌ها و مناطق این حوزه، با بیان اینکه امروز پس از یکسال تلاش بی‌قفه شاهد ارائه خدمات شهرداری کرمان در دفاتر پیشخوان دولت هستیم، افزود: این موضوع افزایش چشمگیر رضایتمندی مردم و همچنین عدم نیاز به مراجعه حضوری به شهرداری‌های مناطق را در بر داشته است که باعث افزایش سرعت کار و رفاه حال شهروندان شده است.

وی، افزود: با توجه به برون‌‌سپاری خدمات شهرداری، شهروندان سعی کنند خدمات خود را تنها از طریق دفاتر پیشخوان دولت و یا با استفاده از راهنماهای رسمی شهرداری، با گوشی هوشمند خود انجام دهند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان، گفت: شهروندان توجه داشته باشند مراکزی همچون کافی‌نت‌ها و یا فروشگاه‌های خدمات اینترنتی که اقدام به ارائه خدمات شهرداری می‌نمایند در این خصوص از اعتبار کافی برخوردار نبوده و یکی از مزایای استفاده از خدمات شهرداری در دفاتر پیشخوان دولت، هزینه بسیار کمتر، احراز هویت بدون فعال‌سازی از طریق ارسال کد تائید بر روی گوشی شخصی مراجعین، امنیت بالا و عدم سواستفاده از اطلاعات شخصی و همچنین تسلط کافی دفاتر به امور مربوطه و خطای کمتر در روند خدمات است.

15.6145