مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری کرمان خبر داد:
تشکیل کمیته بدوی رسیدگی به پروندههای مشاغل مزاحم
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری کرمان، از تشکیل کمیته بدوی رسیدگی به پروندههای مشاغل مزاحم ذیل کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداریها، خبر داد.
به گزارش کرنا، هادی خدادادی، گفت: جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداریها درخصوص رسیدگی به پروندههای مشاغل مزاحم، دوم تیرماه با حضور منصور ایرانمنش و سید محمد موسوی، نمایندگان شورای اسلامی شهر کرمان، یدالله سپهری، مشاور حقوقی شهردار، علی مهرابیان، دبیر کمیته بدوی و دبیران کمیته بدوی مناطق پنجگانه شهرداری، در مرکز بیومتریک برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه مقرر شد، توسط دبیران کمیته بدوی به صاحبان مشاغل مزاحم در هر منطقه شهری، اخطار داده شود و پس از تشکیل پرونده، در صورت عدم رعایت موارد موردنظر، پرونده به کمیسیون بند ۲۰ سازمان مشاغل ارجاع شود و تعیین تکلیف نهایی با حضور اعضا در کمیته بدوی صورت گیرد.