یک شنبه 7 تیر 1405
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9613425
  • 6 تیر 1405
  • 12:48
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
تشکیل کمیته بدوی رسیدگی به پرونده‌های مشاغل مزاحم

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان خبر داد:

تشکیل کمیته بدوی رسیدگی به پرونده‌های مشاغل مزاحم

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان، از تشکیل کمیته بدوی رسیدگی به پرونده‌های مشاغل مزاحم ذیل کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، خبر داد.

به گزارش کرنا، هادی خدادادی، گفت: جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها درخصوص رسیدگی به پرونده‌های مشاغل مزاحم، دوم تیرماه با حضور منصور ایرانمنش و سید محمد موسوی، نمایندگان شورای اسلامی شهر کرمان، یدالله سپهری، مشاور حقوقی شهردار، علی مهرابیان، دبیر کمیته بدوی و دبیران کمیته بدوی مناطق پنجگانه شهرداری، در مرکز بیومتریک برگزار شد. 

وی افزود: در این جلسه مقرر شد، توسط دبیران کمیته بدوی به صاحبان مشاغل مزاحم در هر منطقه شهری، اخطار داده شود و پس از تشکیل پرونده، در صورت عدم رعایت موارد موردنظر، پرونده به کمیسیون بند ۲۰ سازمان مشاغل ارجاع شود و تعیین تکلیف نهایی با حضور اعضا در کمیته بدوی صورت گیرد.

0