مدیرعامل سازمان حملونقل بار و مسافرشهرداری کرمان، از بررسی صلاحیت و عملکرد شرکتهای حملونقل دانشآموزی، خبر داد.
به گزارش کرنا، علی زنگیآبادی، از برگزاری کارگروهی با موضوع بررسی صلاحیت و عملکرد شرکتهای حملونقل دانشآموزی، خبر داد و گفت: در این جلسه نحوه خدمترسانی این شرکتها در سال گذشته مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
وی، به امتیازدهی و رتبهبندی شرکتها برای سال تحصیلی۱۴۰۵_۱۴۰۶ اشاره و خاطرنشان کرد: هدف از این اقدام، ساماندهی شرکتهای حملونقل و ارائه خدمات بهتر به همشهریان است.
وی، از وجود ۲۰ شرکت حملونقل دانشآموزی و افزایش آنها به ۲۶ شرکت در سال تحصیلی جدید خبر داد و یادآورشد: در این راستا سرویس مدارس منطقهبندی خواهند شد.