صبح امروز یکشنبه هفتم تیرماه، نشست کمیته درآمد شهرداری منطقه دو با حضور رامین امیرمداح معاون مالی و اقتصادی شهردار، حمیدرضا محمدی سرپرست شهرداری منطقه دو، محمدعلی علیزاده مدیر تشخیص وصول درآمدهای شهرداری و برخی از معاونان و مدیران مربوطه در محل شهرداری این منطقه، برگزار شد.
به گزارش کرنا، معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان در این نشست، ضمن اشاره به زحمات و تلاشهای شبانهروزی شهردار و همکاران منطقه دو در تحقق بودجه، به رکوردزنی و رشد بیش از سه برابری درآمد نقدی وصولی این منطقه در خردادماه امسال در مقایسه با ماه گذشته و رشد شش برابری نسبت به میانگین درآمد نقدی ماهیانه سال ۱۴۰۴ اشاره کرد و این تلاش را قابل تقدیر دانست.
رامین امیرمداح، اذعان داشت: وضعیت و شرایط کاری همکاران شهرداری منطقه دو کرمان، با توجه به حجم بالای ارباب رجوع و ساخت و ساز، سختی بیشتری دارد، ولی خوشبختانه عملکرد این منطقه، بهویژه در یکماه گذشته، بسیار خوب و مثبت بوده است که امیدواریم با رویکرد اجرایی و عملیاتی مهندس محمدی، بهزودی شاهد موفقیتهای بیشتری در میزان درآمد و ایجاد درآمدهای پایدار در این منطقه در ماههای آینده باشیم.
معاون شهرسازی و معماری شهردار نیز با اشاره به دوران فعالیت خود در شهرداری منطقه دو کرمان، به حجم کار و تعداد ارباب رجوع بالا اشاره کرد و گفت: این منطقه با کم و کاستی و مشکلاتی از جمله کمبود فضا و نیرو مواجه است ولی همیشه شاهد تلاش و همدلی همکاران بودهایم.
رضا خیاطزاده، در ادامه در مورد تعیین تکلیف تعدادی از پروندههای تفکیکی و روند وصول جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰، مطالبی را بیان و راهکارهایی را ارائه نمود.
سرپرست شهرداری منطقه دو نیز در ادامه، با بیان اینکه بدون همت و همدلی همکاران این موفقیت میسر نبود، از تلاشهای همکاران قدردانی کرد.
حمیدرضا محمدی در ادامه به ارائه گزارشی، از وضعیت درآمدی شهرداری این منطقه بهویژه در مردادماه امسال پرداخت و بر ضرورت برنامهریزی دقیقتر و منسجمتر، مدیریت منابع و استفاده از ظرفیتهای قانونی برای تسریع در وصول مطالبات و همچنین شناسایی منابع درآمدی جدید تأکید کرد.
محمدعلی علیزاده نیز، ضمن تبریک و خدا قوت به شهردار و همکاران منطقه دو به رشد قابل توجه درآمد، طی سه ماه اول سال در منطقه دو، گزارشی از عملکرد درآمدی منطقه و آخرین وضعیت وصول درآمدها و اقدامات انجام شده در این منطقه را تشریح کرد.
در پایان این نشست همچنین، تصمیماتی برای بهبود روند درآمدزایی و ارتقای خدماترسانی به شهروندان اتخاذ؛ راهکارهای افزایش درآمدهای پایدار، بهبود روند وصول مطالبات و بررسی ظرفیتهای جدید درآمدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید: اقدامات لازم در این زمینه توسط واحدهای مرتبط پیگیری شود.